Sabrina Nasaruddin.
Spesen
Monday 2 March 2015 09:14 0 Atashinci(s)

Aku tak faham,
dengan orang yang tak boleh tengok orang lain bahagia.
Aku rasa tak susah pun kan?
Kau buat hal sendiri, aku buat hal aku.
Kita ikut je apa yang Tuhan rancang.

Tapi,
ada juga spesen manusia yang tak boleh duk diam.
Menyibuk hal orang, takpe lagi. Normal la tu.
Tapi tak boleh tengok orang lain bahagia.
Aku pantang betul.

Kau nak orang tu, kau rampas dia.
Kau tak suka orang tu rapat dengan kawan kau, kau fitnah dia.
Orang cenggini-- rujuk balik al-quran.
Allah dah rancang yang terbaik dan kita cuma perlu ikut je.
Susah ke?




The Owner.



calon pt3.

Updates : muka je sombong, tapi friendly. kot?

TagBoard ;

♦ Put your URL blog, not e-mel.
♦ Let's be my followers. Be nice here. Ok?
♦ Harsh words & Anon not allowed.


Credits ;

The Skin By : Mrs Af
Re-edited by : Mimie Chan

All rights reserved ® Nur Sabrina Nasaruddin 2012.